Augusztus elején: Loreena

2007/08/01. - írta: lalolib

Úgy döntöttem - ha már új hónapot kezdtünk -, hogy egy kicsit pihentetem az agyam. Nem mintha nagyon túl lenne terhelve, de az előbb végignéztem, hogy miket hordtam össze jegyzetek formájában és egy kicsit megijedtem saját magamtól. Talán nem kéne, hogy a média és a politika ennyire eluralkodjon rajtam. Még a végén beteggé tesz és mehetek vizitdijat váltani (az ellenzék örömére) és zsebpénzt csusztatni (a kormány örömére). Volt itt Éger, Gyurcsány és Orbán, paraszolvencia és vizitdij, Zsanett és Irén, hőség és agymosás, gyűlölködés és kevés szeretet, szieszta és népszavazás...Sok-sok baromság, mellyel az életünket befolyásolók minden áron meg akarták zavarni a nyugalmunkat. Jelentem, sikerült nekik. Ezért az augusztusi hónapot megpróbálom más irányba terelni, persze ha sikerül.

De most augusztus 1.-én nyugalmat akarok. És ha nyugalomra és csendre vágyom, akkor Loreena McKennitt utazásai jelentik az egyetlen reményt. Mert tiszták és eltudnak repíteni egy olyan világba, amit ma nem kaphatunk meg. Aki esetleg eltévedt ide, az próbálja ki. Indítsa el az alábbi klippet - néhány hónapja raktam össze -, és engedje, hogy a zene elragadja...Megéri.

  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lalo.blog.hu/api/trackback/id/tr31130142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogi80 2007.08.03. 13:43:52

Ez már jó hétvége lesz, ha egy ilyen kellemes zenés klippel kezdődik. Most már a fönököm sem izgat, még 18 perc és lelépek! Irány a szabadság, pasik hol vagytok?

Fenyi · http://fenyi.blog.hu 2007.08.03. 15:20:53

Bogikám, bár lejárt a munkaidőd, de azért én itt vagyok...mint pasi...mint sóvárgó pasi. Azért Loreena klipp is frankó, de most Bogi jobban érdekelne.

santiago-toth · http://santiago-toth.blogspot.com 2007.08.04. 16:56:35

Mint Loreena imádó, köszönöm a klippet! Csodálatos, felemelő, igazából elringat.

Penelope 2007.11.06. 11:05:35

Ismét én, mert megtaláltam az újabb klippedet! Szuper és mégegyszer szuper. Csodálatos ahogy összeválogattad a zenére a képeket. Hangulata van. Mint Loreena zenéjének. Mégegyszer köszönöm!
süti beállítások módosítása