Újrakezdés

2008/09/06. - írta: lalolib

Fél év telt el az utolsó bejegyzésem óta. Amikor márciusban barátaimmal egy városi hírnapló elkészítésébe fogtunk, úgy gondoltam nem lesz hosszú a kihagyás. Mivel egy más blogformát próbáltunk megteremteni, a kísérletezéssel elszaladt az idő. Pedig fél év nem olyan nagy idő, de már nagyon hiányzott a különvélemény. Mert amit elkezdtünk az inkább egy hírportálhoz hasonlítható, bár a híreket, az eseményeket mi inkább napló formájában tesszük közzé. Mivel azonban a tények makacs dolgok, ott a gondolatok, az érzések szabad áramlásának nincs akkora tere.
Ezért is vártam már, hogy sínre kerüljön a hírnaplónk és visszatérhessek a saját jegyzeteimhez, a saját gondolataimhoz, érzéseimhez.
Már vártam, hogy írhassak a Loreena McKennitt-ről. Tudom, megígértem, hogy egy önálló blogot indítok, de be kellett látnom, arra már tényleg nincs energiám. Ezért kapott egy önálló "oldaldobozt" Loreena ahová folyamatosan kiteszem az általam írtakat, hogy akit nem érdekelnek az egyéb zagyvaságaim, azok egyből megtalálják kedvencüket. Ezért a dizájn is változott egy kicsit, úgy gondoltam az újrakezdéshez, új forma is kell.
Fél év telt el az utolsó bejegyzésem óta. Kaptam néhány "szemrehányó" kommentet, hogy merre járok és miért hagytam hátra jegyzeteim írását. Köszönöm, hogy hiányoltak néhányan, köszönöm, hogy ezentúl ismét megoszthatom a gondolataimat veletek.
"Minden reggel újrakezdés, minden reggel új világ" - írja Lucy Maud Montgomery. Fél év után nálam most jött el a reggel. Vártam az újabb ébredést, vártam, hogy a gépem elé ülhessek és leírhassam érzéseimet a világról. Mely nem lett ugyan más, jobb sem, és "kicsit sárgább, kicsit savagyú...de a mienk."
Ezért is kezdem újra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lalo.blog.hu/api/trackback/id/tr100651371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása