Semjén (Tömjén) Zsolt, akit kedvelek...

2007/09/12. - írta: lalolib

Semjén Zsolt, a KDNP elnöke jó hírnév megsértése miatt pert indít egy újságíró ellen, aki antiszemitának bélyegezte egy hétfői televíziós műsorban - jelentette be Halász Zsuzsa, a kereszténydemokraták szóvivője keddi budapesti sajtótájékoztatóján.
Mondhatnánk, már megint a Semjén. Pedig én kedvelem. Egyrészt muszáj is, hiszen a térség országgyűlési képviselője. Az már más kérdés, hogy úgy lett megválasztva, hogy nem is ismerték, hiszen 200 km a távolság a lakhelye és az általa képviselni kívánt körzet között. Légvonalban. Gondolkodásban, felfogásban meg sokkal több.
Szomszédom, a 81 éves Feri bácsi, akit mellesleg nagyon kedvelek, nagy fidesz, főleg Viktor rajongó (még  SK-s képe is van a vezértől). Amikor lebukott a fideszes jelölt és Tömjén Zsoltot jelölték, átjött hozzám az öreg.
- Most már a "Szemjénre" kell szavaznom ugye? - kérdezte és kajánul mosolygott, hiszen jól tudta, ebben nem nagyon egyezik a véleményünk.
- Feri bá, tudja, kire fog szavazni?
- Hát a Viktor emberére.
- De nem a körzetben lakik, pesti.
- Tényleg? - kérdezett vissza. Akkor láttam először bizonytalanságot az arcán.
- És a papok embere. - vetettem oda kajánul, mert tudtam, azokat aztán végképp nem szereti. Sokat mesélt a régi dolgokról amikor még a papi uradalomban volt napszámos. És cseléd, és szolga.
A végén szomorúan elballagott az öreg. Nem tudom, hogy a végén szavazott-e a "Szemjénre", de ennek már nincs is jelentősége. Mert ha a szembe szomszédom Viktor macskája indul a választáson a másik Viktor jelöltjeként, ő is nyert volna.
Megjegyzem, annak jobban örültem volna. Egyrészt elkerülné a kertemet, másrészt nem kellett volna már kettő macskariasztót vennem (darabját 15 ezerért). Meg talán egy macska nem tud annyi hülyeséget összehordani mint kedvenc keresztény képviselőm. Akit mellesleg a választás óta nem is láttunk a körzetben. Nem is hiányzik, de ez már nem is titok többé.
Akkor meg miért kedvelem? Mert akit kedvelünk, azt nem szokás lehülyézni, arról nem szokás olyanokat mondani és írni, amit egyébiránt az agyunk és a lelkünk sem szeret. Ha olvasná ezeket a sorokat Tömjén Zsolt, biztos kikérné magának, hogy használom a lelkünk szót, mert azt csak az igaz keresztények tehetik meg. Az agyunk szót miért nem kérné ki magának?
Erre is tudom a választ, de tudjátok: akit kedvelünk...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lalo.blog.hu/api/trackback/id/tr38163456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vazul 2007.09.12. 15:32:48

Oppá! Most már sejtem, hogy ki vagy! És megjegyzem. Jönnek még rátok rossz idök.

Szaniszló 2007.09.12. 16:14:33

Vazulkám, tán most valakinek félnie kéne? Nem vagy féletlenül gárda tag, vagy Kövér csemete? A félelemkeltés az ő kenyerük.

bogi80 2007.09.12. 16:24:30

Mivel szeretek ide járni olvasgatni, akkor most én is féljek? Valaki azért csak meg fog menteni. (Az ilyen hülyéktől, mint Vazul)

rotting alive 2007.09.12. 16:47:15


Szerintem ez nem fenyegetés Vazultól, hanem inkább felebaráti aggódás értetek.

Az, hogy ti rögtön a félelmre asszociáltok, a ti saját rossz lelkiismereteteknek bizonysága.

bogi80 2007.09.13. 10:17:37

Kedves rotting alive! Úgy látszik egy kicsit félreértettél, vagy nem fogalmaztam a "játékos viccelődést" egyértelműen. Tudod én legfeljebb attól félek, hogy elveszítem az állásom. Az olyanoktól mint Vazul legfeljebb akkor, ha szét akarják verni az országot. Bár akkor meg felveszem a legrövidebb szoknyámat, kiteszem amin van, és Vazul biztos el fog olvadni, és a rombolás helyett majd engem akar meghódítani. A lelkiismeretemmel nincs semmi baj hiszen nem tartozom a döntéshozók táborához és ahogy ismerem magam, nem is fogok. Én csak kedvelem Lalolib írásait mert néha kizökkentenek a hétköznapok unalmából. És nem félek, mert nincs mitől. Üdv!
süti beállítások módosítása